Aptarnavimo kokybės įvertinimas ir konfliktų sprendimas

Ne kartą bendravimas su ERP aptarnaujančia įmone patenka į aklavietę. Nepavyksta susitarti dėl darbų atlikimo, dėl kainų, dėl vėlavimų, netenkina klaidų kiekis arba konsultantų darbo kokybė... Neskubėkime griežtai teisti. Kiekvienu atveju konfliktų priežastys gali būti skirtingos. Kartais diegėjas prastai vykdo savo darbą dėl nepagrįstai sumažinto atlygio už savo paslaugas ar tiesiog dėl blogos psichologinės atmosferos įmonėje. Neretai sistemai apskritai keliami neįgyvendinami reikalavimai ir piktinamasi, kodėl diegėjas atsisako juos vykdyti. Žinoma, ir diegėjas gali dirbti aplaidžiai, arba galbūt jam tiesiog trūksta resursų.

Mes šiuo atveju galime pabūti tarpininkais konfliktų sprendime. Nešališkai įvertinsime kliento pretenzijas, diegėjo darbo kokybę ir kaštus. Visada kalbėsimės su abiem konflikto pusėmis, atskirai ir kartu, ir mėginsime rasti geriausią sprendimą. Nepabijosime išsakyti objektyvią nuomonę visais atvejais, net jei ji būtų skaudi kuriai nors pusei. Kai kuriais atvejais pasiūlysime alternatyvius sprendimus. Juk neišspręstos, o tik užgniaužtos problemos niekur nedingsta.